Telefonväxeln är en flexibel lösning som anpassas helt efter era behov. Vi hanterar allt från analys till implementering och support.
Lösningen ger er ett strukturerat samtalsflöde som ökar effektiviteten och minimerar felkopplingar. Det ger kunderna en bättre upplevelse samtidigt som ni får skönare arbetsdagar.
Smidigt, okrångligt och effektivt helt enkelt. Som det ska vara.
Inte låst vid en specifik operatör
Helt anpassad efter er verksamhet
Enkelt att integrera med andra system
70 %
Upp till 70 % fler besvarade samtal
40 %
Upp till 40 % kortare svarstid
30 %
Upp till 30 % lägre kostnader
Skaffa en telefonväxel som är helt anpassad efter er verksamhet. Det innebär att varje funktion och inställning anpassas för att stötta just era kommunikationsflöden och rutiner.
Oavsett om ni har ett mindre team eller en stor kundtjänst så ser vi till att växeln fungerar optimalt för just er.
Skräddarsytt helt enkelt. Och när ni växer - så växer lösningen med er.
Hos Itsy har du friheten att välja mellan alla stora operatörer utan att låsa dig till någon specifik.
Det betyder att du alltid kan byta operatör utan att behöva byta växel eller system. Det ger lägre kostnader, bättre täckning och mer kontroll – smidigt, eller hur?
Samla all kommunikation – samtal, mejl och chatt – i ett och samma gränssnitt. Smidigt och enkelt att hantera.
Med en Omnichannel-lösning får ni en helhetssyn över kundkommunikationen, där ni snabbt kan växla mellan olika kanaler. Ni kan även integrera mot CRM-system för bättre överblick.
Det betyder snabbare svarstider, smidigare ärendehantering och framförallt en förbättrad kundupplevelse.
Vi sköter hela processen från behovsanalys till drift och support, så att ni kan fokusera på verksamheten.
Vi börjar med att analysera era behov och upphandlar den växellösning som passar bäst.
Därefter hanterar vi installation, anpassningar och drift, samt erbjuder support och optimering av tjänsten när ni växer.
Med Itsy som partner får ni en flexibel lösning som följer med verksamhetens förändringar – enkelt och tryggt.
Vi pratar gärna och är dessutom ganska trevliga att ha med att göra.
Vår servicedesk är er kompletta supportpunkt för både telefoni och IT. Vi hanterar alla frågor snabbt och effektivt, vilket förenklar er vardag och säkerställer hög produktivitet.
Hantera och säkra alla företagets mobila enheter med vår MDM-tjänst. Centralt styrda policyer och applikationer ger er full kontroll över enhetsfloran och skyddar företagets data.
Med vår livscykelhantering säkerställer ni att företagets enheter hanteras effektivt från inköp och implementering till uppgradering och återvinning. Detta förbättrar resursanvändningen och minskar kostnaderna.
Få frihet att välja de bästa operatörerna för era behov utan att binda er. Vi matchar er med rätt operatör och ger en flexibilitet att byta när verksamheten kräver det.
Vi erbjuder telefoniutrustning som är optimerad för er verksamhet – från smartphones och bordstelefoner till högkvalitativa headset. Allt ni behöver för smidig kommunikation.
Alla behöver en partner. Någon som kompletterar, som tar fram det bästa i dig, som alltid finns där och som hjälper dig att lösa dina största utmaningar. Vårt största fokus är att vara den partnern till våra kunder.
Koncepta behövde en leverantör som kunde ta ett helhetsgrepp om deras leverans av infrastruktur och klienthantering.
Och under 2019 påbörjades samarbetet mellan Koncepta och Itsy. För Koncepta var det viktigt att ha en IT-miljö där de snabbt och enkelt kan förändra och lägga till nya tjänster. Därför byggde vi upp en stabil driftmiljö som utgår från vårt datacenter. Vi hanterar Konceptas datorpark på ett automatiserat sätt och distribuerar applikationer, säkerhetsuppdateringar och datorer direkt till slutanvändaren. Koncepta har även tillgång till vår servicedesk och kan snabbt och enkelt få hjälp om något strular.
”Itsy är det överlägset bästa IT-företaget i Örebro. De är kunniga, träffsäkra och löser alla våra problem, stora som små, på ett lekande lätt sätt!”
Jonas Yxfeldt, Koncepta
Under 2020 fick vi uppdraget att ta över Elcolines IT-drift och att bygga upp en stabil IT-miljö som utgår från vårt datacenter. Samtidigt fick de tillgång till vår support vilket har gett Elcoline en problemfri och flexibel IT-lösning. Med moderna verktyg och hög IT-säkerhet har de fått en ordnad infrastruktur och användarvänliga lösningar. Vi har ett långsiktigt uppdrag för Elcoline där vi arbetar proaktivt med förbättringsförslag och säkerhetsåtgärder, samt erbjuder medarbetarna IT-support när det behövs.
elcoline.se”Itsy är serviceinriktade och hjälper oss alltid med konstruktiva lösningar utifrån våra behov. De ställer alltid upp när vi behöver dem.”
Anders Karlén, Elcoline
Nercias största fokus är att utbilda och rekrytera människor, och för att det ska fungera behöver deras IT-miljö alltid vara krångelfri. De har kontor på över tio orter i landet vilket ställer höga krav på flexibilitet och möjlighet att kunna jobba oavsett var medarbetarna befinner sig. Vi har hjälpt dem att bygga en centraliserad IT-miljö via vårt datacenter och kombinerat det med klientförsörjning och support som tjänst. För Nercia var det viktigt att ha en leverantör som kan leverera en helhetslösning och i takt med efterfrågan om att digitalisera deras utbildningar har vi optimerat konferenstekniken. Sedan 2022 levererar vi, tillsammans med Telia, även Nercias företagstelefoni och växellösning.
nercia.se”I takt med vår tillväxt har Itsy hjälpt oss att bygga en modern, trygg och driftsäker IT-plattform. Itsys bredd tilltalar oss eftersom vi gärna har färre leverantörer med större tjänsteportfölj.”
Rickard Algotsson, Nercia